EuroGsm a fost la Growth Marketing Conference. Cateva idei si sfaturi utile

Dezvoltarea fiecărui angajat al unei companii trebuie să constituie una dintre principalele preocupări ale echipei de management. Când grija faţă de nevoile specifice de creştere ale subordonaţilor devine prioritate, aceasta se traduce în performanţă şi rezultate excepţionale!

Recent, colega noastră Maria a participat, cu susținerea EuroGsm, la conferinţa Growth Marketing, din Londra.
Am fost suficient de curioşi legat de cum a fost încât să îi punem o serie de întrebări legate de eveniment.

Anca: De unde ai aflat despre această conferinţă?
Maria: Unul dintre colaboratorii noștri a participat în calitate de speaker şi el ne-a informat.


Anca: Ce anume te-a atras cel mai mult dintre temele propuse pentru a fi abordate acolo?
Maria:  Mi-am dorit să particip pentru că majoritatea temelor din agendă erau orientate pe instrumente de digital marketing – cu focus pe creştere, lucruri utile, cu aplicabilitate în activitatea de e-commerce.

Anca: Cum a fost atmosfera la eveniment?
Maria: A fost foarte plăcută şi destinsă. Englezii sunt deosebit de prietenoşi şi au fost foarte atenţi în ceea ce priveşte organizarea, de la email-urile de dinainte, în care au avut grijă să trimită toate informaţiile de care ai nevoie pentru a ajunge acolo, până la activităţile de icebreaking din cadrul conferinţei, la pauzele (puţin cam dese, după părerea mea) şi la modul în care au făcut follow-up-ul de după conferinţă. Am remarcat şi că sunt foarte bine pregătiţi în domeniul marketing-ului. M-a impresionat, de asemenea, şi modul impecabil în care arată toate materialele lor de comunicare şi cât de coerent şi frumos sunt construite campaniile lor de promovare.

Anca: Care a fost ideea centrală a conferinţei?
Maria: După cum e şi numele (Growth Marketing Conference), conferinţa a fost axată pe ideea de creştere prin intermediul marketingului digital. S-a discutat mult despre diverse instrumente de optimizare a conversiei (CRO), despre A/B testing şi, în general, despre găsirea instrumentelor şi a canalelor cele mai eficiente din punct de vedere al valorii aduse pentru companie. Mi-a plăcut foarte mult şi orientarea spre retenţia clienţilor existenţi şi focusul pe personalizarea comunicării cu clientul în funcţie de istoricul şi de datele pe care le avem la dispoziţie despre fiecare în parte.


Anca: Cum te gândeşti să pui în aplicare în EuroGsm cele învăţate?
Maria: Am început deja să studiez nişte tool-uri de testare şi optimizare a ratei de conversie. Suntem în acest moment în punctul în care avem un magazin online, www.eurogsm.ro, cu un design nou, modern, însă mereu sunt necesare tool-uri de optimizare noi, actuale. De asemenea, am primit informaţii despre câteva instrumente utile care ne ajută în activitatea noastră de e-commerce – de la email marketing, la customer care, SEO şi Pay Per Click Advertising.

Anca: Care este principiul/ideea cea mai importană sau cu aplicabilitatea cea mai mare pentru EuroGsm?
Maria: Personalizarea experienţei de cumpărare de la magazinul online! Consider că este un subiect foarte actual şi care poate fi dus la următorul nivel şi în cadrul companiei noastre. Clienţii au tot mai puţin timp la dispoziţie şi au nevoie să găsească informaţia dorită cât mai repede cu putinţă. Astfel, cred că este nevoie să utilizăm toate datele disponibile despre clienţii noştri pentru a le afişa un conţinut online personalizat şi cât mai aproape de interesele şi nevoile lor.

Growth Marketing Conference-eurogsm-

Anca: Cum te-a ajutat pe tine, personal, ceea ce ai aflat la această conferinţă?
Maria: M-a ajutat să mă “împrietenesc” mai bine cu ideea de a fi cât mai focusată şi de a alege lucrurile care sunt cu adevărat importante, care aduc valoare reală.
Cred că pot aplica aceasta atât în viaţa profesională, cât şi în cea personală.

Anca: Planuri/idei de viitor?
Maria: Sunt axată în acest moment pe dezvoltarea mea profesională în zona de e-commerce şi digital marketing. Îmi doresc ca în perioada următoare să mă implic în cât mai multe proiecte care să mă ajute în această direcţie.

Anca: Un cuvânt de încheiere? Îndemn pentru colegi, te rog…
Maria: Să investească tot mai mult timp în dezvoltarea lor profesională.
Iar, dacă ştiu foarte bine ce doresc şi încotro se îndreaptă, respectiv cum pot aduce valoare în echipa sau departamentul din care fac parte, compania îi va susţine cu siguranţă!.

Maria coordonează din rolul de Online Sales Manager echipa care se asigură că experienţele noastre de cumpărare de pe eurogsm.ro sunt dintre cele mai plăcute.

Preocuparea ei principală este ca toate informaţiile conţinute pe site să fie actualizate şi gata să răspundă nevoilor celor mai pretenţioşi pasionaţi ai tehnologiei.

Mulţumim Mariei pentru gândurile ei şi îi dorim mult spor în toate proiectele viitoare!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *