Trivia a sarbatorit un an de activitate!

Dacă la început am fost mai timizi şi am lansat doar teste din cunoştinţele necesare vânzării, respectiv testele de week-end, cu intrebări din cultură generală, uşor, am început să lărgim sfera domeniilor pe care le-am atins. Am consacrat o zi testelor de management si coaching. O altă zi a fost dedicată întrebărilor deschise, creând astfel oportunitatea oricăror doritori să adreseze întrebări colegilor din reţea.

Am încurajat iniţiativa şi comunicarea, păstrând în acelaşi timp scopul iniţial: învăţarea.

Cel mai mare câştig al proiectului este gradul foarte mare de mobilizare: colegii nostri s-au implicat in susţinerea a  peste 10.000 de teste. De asemenea, am avut parte de mult ajutor din partea lor în formularea întrebărilor de la testele de week-end, sau din zilele cu subiecte deschise.

Bineînţeles că premiile unui asemenea program nu puteau fi decât cărţile!

În fiecare săptămână, am premiat cel mai activ shop manager – care a ştiut cum să îşi inspire echipa să participe în număr cât mai mare.  Tot săptămânal, am premiat si colegii din reţea care nu au obosit în a răspunde întrebărilor noastre.

La final de lună, am premiat colegii cei mai activi şi perseverenţi, precum şi managerii cu implicarea cea mai mare în motivarea echipelor din subordinea lor.

Cireaşa de pe tort a fost “Calendarul” primului an de proiect. Un calendar atipic, din aprilie 2017 până în martie 2018, in care am pus pozele câştigătorilor din anul anterior. Aşteptăm cu nerăbdare să vedem reacţiile colegilor când îşi vor primi exemplarele!

Păşim încrezători înainte, cu idei foarte multe şi surprize care cu siguranţă vor face acest program de un impact si mai mare!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *