Trivia powered by EuroGsm

În ultima perioadă, se vorbeşte tot mai mult despre evaluările periodice şi modul în care companiile ar trebui să le facă astfel încât acestea să nu afecteze negativ activitatea angajaţilor. În timp ce unele companii susţin chiar că au renunţat de tot la orice formă de evaluare, altele au transformat fundamental vechile cutume introducând inovaţia în HR.

În EuroGsm, am transformat testarea cunoştinţelor într-un joc, dar unul de învăţare, în care încurajăm participarea intensivă a colegilor din reţea. Folosim o platformă intuitivă şi accesibilă tuturor şi oriunde, pentru că ştim că învăţarea trebuie să fie distractivă, să aibă acces facil şi să aibă un caracter repetitiv.

Astfel, în fiecare miercuri ne întrecem în jocuri de quiz, sau trivia, şi raliuri pe echipe, testându-ne cunoştinţele profesionale.

Bineînţeles că premiile pentru cei mai buni sau mai dornici de învăţare nu lipsesc. Lună de lună, premiem un “Ştie-Tot” al lunii – care evident că ştie tot; un “Destoinic Învăţăcel” – care nu le ştie pe toate, dar şi-ar dori, şi participă la cât de multe jocuri; un ”Doctor Honoris Causa” – cel mai tare din parcare dintre manageri şi un ”Decan de suflet”, adică managerul cu cei mai mulţi destoinici în echipă.

Şi dacă revenim la ideea de joc, pe lângă aceste testări din cunoştinţe, atât de necesare procesului de vânzare, colegii noştri au la dispoziţie şi alte teste, care să-i ajute la dezvoltarea personală. Pregătim întrebări din domenii precum marketing, management, dar şi de cultură generală.

Dacă este să vorbim puţin şi în cifre, anul 2016 a însemnat o participare de 67%, au fost activate 144 de teste din cunoştinţele necesare în procesul de vânzare şi câteva zeci pe alte teme, iar la fiecare sfârşit de săptămână, am explorat domenii precum: geografie, istorie, muzică, muzee, vin, călătorii şi altele la fel de interesante.

Şi mergem înainte, la început de an nou, cu idei noi şi abordări şi mai interesante decât până acum!