Inceputurile de drum in EuroGsm

Într-un mediu aflat într-o continuă schimbare, cu un flux mare de informații, și cu un nivel crescut al așteptărilor cu privire la performanțele noastre, existența unui program de inducție pentru noii angajați devine vital pentru orice companie.

Beneficiile implementării unui program de inducție pentru persoanele nou recrutate au fost subliniate atât de studiile științifice, cât și de practicienii în domeniu. Persoanele care beneficiază de un  program de inducție din partea organizației se intregrează și se familiarizează mai repede cu procedurile și responsabilitățile propriului rol. Unele studii arată că, în urma unui program de inducție, crește probabilitatea ca noii angajați să ramână în organizație. De asemenea, calitatea programului de inducție stabilește și tonul relației dintre angajator și angajat.

Astfel, procesul de inducție în compania EuroGsm este unul esențial. Știm cât de importantă este partea de învățare și dezvoltare continuă a angajaților, iar acest proces ia ființă la începutul activității profesionale.

În EuroGsm programul de inducție începe la sediul companiei, indiferent de cât de îndepărtat este magazinul în care va lucra noul coleg, iar cadrul în care are loc pregătirea fiecărei persoane are o validitate ecologică crescută. Sala de training respectă în totalitate caracterisicile unui magazin EuroGsm din rețea, de la aspect și modul de organizare al acesteia, până la dotările și aplicațiile IT cu care se lucrează în rețeaua de magazine.

Cu alte cuvinte, sala de training este un Magazin Virtual, care crează mediul perfect pentru învățare. Povestea magazinului virtual începe odată cu dorința implementării unui proces de învățare la o calitate superioară pentru colegii noi.

Așadar, într-un cadru bine organizat și într-o formă de colaboarare dinamică, noii colegi au acces la cele mai importante informații, necesare în procesul de vânzare. Pe parcursul acestei perioade de pregătire, se obțin informații cu privire la procedurile organizației, dar în special, cu privire la pașii de operare în aplicațiile folosite de companie, reprezentând cunoștințe esențiale în activitatea oricărui consultant.

Deoarece știm că cel mai eficient mod de învățare este cel practic, modul de predare adoptat  pe parcursul pregătirii, la magazinul virtual este unul interactiv. Diplomatul american Benjamin Franklin spunea “Spune-mi și voi uita, învață-mă și poate îmi voi reaminti, implică-mă și voi înțelege.”; la fel, și sesiunile noastre de pregătire au la bază o paradigmă în totalitate experiențială.

Deși procesul de inducție nu se încheie odată cu finalizarea stagiilor de pregatire la magazinul virtual, perioada de training în magazinul virtual este cea mai importantă etapă a acestui proces, nu doar din punct de vedere al calității informațiilor dobândite, cât și din punct de vedere a cadrului profesional și modului în care se desfășoară .

Aceste stagii formează un punct de pornire important pentru întregul proces de inducție, ce are implicații și în alte procese importante din EuroGsm, precum managementul carierei și managementul cunoștințelor.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Politica GDPR